Biblioteca Universității din Pitești

Marketing

Subiect Tematic: Marketing
Lucrări: 504 lucrari in 536 publicatii in 4 limbi
Marketing : Definiţii, studii de caz, aplicaţii de: Meghişan, Georgeta-Mădălina; Micu, Cristina (Text tipărit)
Marketing de gherilă pentru afaceri la domiciliu de: Levison, Jay Conrad; Godin, Seth (Text tipărit)
Basic Marketing : A Managerial Approach de: McCarthy, Edmund Jerome; Perreault, William D., Jr. (Text tipărit)
Marketing de: Florescu, Constantin, prof. marketing (Text tipărit)
Cercetări de marketing de: Meghişan, Gheorghe; Stancu, Ion; Meghişan, Georgeta-Mădălina (Text tipărit)
Marketing for Tourism de: Holloway, J. Christopher (Text tipărit)
Subiecte
Piaţă. Analiza pieţei Marketing de bibliotecă Ofertă Dedicaţie şi autograful autorului Piaţa, concurenţa şi preţul Relaţii publice Comerţ exterior. Comerţ internaţional Geografie Metode Marketing public Piaţă Universalul ca loc. Internaţional. Toate ţările în general Prezentare şi ambalarea mărfurilor. Ambalaje publicitare Administraţie Fiscală Finanţe Calitate Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiţie Taxe. Impozite. Percepere de taxe Situaţie economică. Politică economică. Planificarea economiei. Producţie Agricultură Educaţie. Învăţământ Transport Economie socialistă. Economie comunistă Fiscalitate Management Publicitate. Reclamă Mixul de marketing Prognoze economică Economie capitalistă Turismul din punct de vedere economic. Politica turismului Jurnalism Producţie ştiinţifică Politic Aspecte juridice Curs universitar Politici educaţionale Branding (Marketing) Management sportiv Instituţia de microcreditare Cerere şi ofertă Protecţia datelor personale Legislaţie economică Centre naţionale de documentare Ştiinţa şi tehnologia calculatoarelor. Prelucrarea datelor Capital (Economie) Colecţii de biblioteci Controlul activităţii întreprinderii Statistică Drept Semiotică Teste pentru licenţă Politică Strategii de marketing Manual universitar Brand-uri Publicitate. Informare. Relaţii cu publicul Devize publicitare Sociologie Cerere Managementul firmei Economie de piaţă contemporană Performanţă Creşterea portofoliului de împrumuturi Organizare Autograf şi dedicaţie Mărci. Brand-uri Ghid practic Sport Publicitate Metode bazate pe calculator orientate spre aplicaţii practice. Organizare comercială Articole Limbaj profesional Comerţ. Relaţii economice internaţionale. Economie mondială Prestări servicii Limba engleză Drept privat Informare documentară Branding Tehnologie chimică. Industrii chimice şi înrudite Marketing Doctrine economice Funcţii Client Analize statistice Protecţia mediului înconjurător Arborele stochastic Practici şi metode de conducere Manual Drept economic Lingvistică. Limbi Mass-Media Economie Organizare şi conducere comercială şi industrială Analiză cantitativă Economie în general Modele economice Politica turismului Cunoaşterea practică a limbii Maniere elegante Expoziţii Comunicare integrată Producerea şi conservarea alimentelor solide Comerţ Finanţe publice Cercetarea pieţei Marketing sportiv Depozite digitale instituţionale Administrarea afacerilor Indicatori pentru interesul determinat de frică Dialecte sociale. Argou profesional. Forme locale speciale, idiome, jargoane etc. asociate unor structuri sociale sau grupuri de utilizatori Business Publicaţii periodice şi seriale Întrebări şi răspunsuri Sănătate publică Servicii financiare Ştiinţa informării Comerţ interior Sport. Educaţie fizică Mituri Dicţionar Manageri Biblioteci-Drept Documentare. Cărţi. Scrieri Situaţie economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producţie. Servicii. Preţuri Management educaţional Ştiinţe economice Finanţe publice, finanţele statului Factori Analiza pieţei Medicină Principii Tabele personalizate Practici de conducere Aprovizionare Turism Sociologie politică Programe de calculatoare. Software Piaţă internaţională Politică şi guvernare Economie. Ştiinţe economice Ziaristică. Presă Tehnici de negociere Industria hotelieră Lucrările Simpozionului Internaţional, Târgu-Mureş, 2010 Organizare comercială. Agenţi. Comercianţi. Manageri. Producători. Impresari. Promotori Vânzare Audit financiar Biblioteconomie Lingvistică şi limbi Informatică Artă decorativă Protocol Practica vânzării. Arta de a vinde. Discuţii, tocmeală etc Etică Bibliologie Vânzare. Desfacere România Psihologie organizaţională Managementul marketingului Ghid Servicii Managementul vânzărilor Sport. Jocuri sportive. Educaţie fizică Învăţarea limbii Decizie de cumpărare Dicţionar român Societate comercială Economia muncii Situaţie economică Conceptul de "model" Aspecte economice Documentaţie tehnică Marketing internaţional Unităţi şi baze de antrenament Economie mondială Administraţie publică Maşini Politică economică Psihologie Afaceri Negociere Cercetare operaţională Biblioteci. Organizare şi administrare Conducere şi organizare în industrie, comerţ şi comunicaţii Legislaţie Economia turismului Economie de piaţă Inginerie. Tehnică în general Portofoliu de credite Cumpărare Activităţi şi organizare. Informare. Teoria informării în general (cibernetică). Inginerie umană Economia României Statistică aplicată Analiza factorială Hoteluri. Hanuri. Moteluri. Cămine studenţeşti, cabane, hoteluri turistice Mărci de fabrică. Devize publicitare Uniunea Europeană Controlul calităţii Contabilitate Management de mediu Teză de doctorat
Vă rugăm să schimbaţi parola