UNSTPB - Biblioteca Centrului Universitar Pitești

Marketing

Subiect Tematic: Marketing
Lucrări: 602 lucrari in 646 publicatii in 4 limbi
Subiecte
Administraţie Fiscală Marketing public Piaţă Management Manual universitar Bibliografie master FSESSP - Comunicare Organizațională Finanţe publice, finanţele statului Mituri Audit financiar Societate comercială Bibliografie finalizare licență FMT - Ingineria Transporturilor și a Traficului Taxe. Impozite. Percepere de taxe Piaţa, concurenţa şi preţul Statistică aplicată Drept economic Sociologie politică Comerţ Civilizaţie. Cultură. Progres Articole Programe de calculatoare. Software Centre naţionale de documentare Economie capitalistă Cercetare cantitativă Calitate Sănătate publică Ziaristică. Presă Ghid Economia muncii Hoteluri. Hanuri. Moteluri. Cămine studenţeşti, cabane, hoteluri turistice Situaţie economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producţie. Servicii. Preţuri Lingvistică. Limbi Clienţi Economie Cursuri universitare IFR Domeniul de doctorat: Educație fizică și sport Aspecte juridice Sisteme informatice Depozite digitale instituţionale Negociere Creşterea portofoliului de împrumuturi Tabele personalizate Prognoze economică Brand-uri Bibliografie licență FSED - Management Vânzare Aprovizionare Indicatori pentru interesul determinat de frică Comerţ exterior. Comerţ internaţional Fiscalitate Metode Producerea şi conservarea alimentelor solide Servicii financiare Politici educaţionale Principii Asigurări Controlul activităţii întreprinderii Ştiinţe economice Client Finanţe Economie de piaţă Artă decorativă Psihologie Biblioteci. Organizare şi administrare Ştiinţa şi tehnologia calculatoarelor Tehnologie chimică. Industrii chimice şi înrudite Controlul calităţii Psihologie organizaţională Etică Publicații EUP Conceptul de "model" Ghid practic Bibliografie master FMT - Transporturi și Siguranță Rutieră Drept privat România Context de piață Transport Cumpărare Publicații digitale Situaţie economică Business Metode bazate pe calculator orientate spre aplicaţii practice Drept Managementul firmei Politic Management educaţional Bibliografie master FSEFI - Performanță în sport Sport. Educaţie fizică Contabilitate Industria hotelieră Organizare comercială Mărci. Brand-uri Limba engleză Publicitate Teste pentru licenţă Dedicaţie şi autograful autorului Teză de doctorat Comerţ. Relaţii economice internaţionale. Economie mondială Informatică Curs universitar Servicii Tehnici de negociere Management sportiv Ştiinţa informării Afaceri Protecţia datelor personale Turism Expoziţii Marketing Managementul vânzărilor Doctrine economice Metode și tehnici Comportamentul clienților Comunicare integrată Dicţionar român Agricultură Protocol Marketing sportiv Publicații digitizate Activităţi şi organizare. Informare. Teoria informării în general (cibernetică). Inginerie umană Semiotică Strategii de marketing Economia României Piaţă internaţională Biblioteconomie Economie. Ştiinţe economice Organizare comercială. Agenţi. Comercianţi. Manageri. Producători. Impresari. Promotori Bibliografie licență FSESSP - Jurnalism Cercetare de marketing Mărci de fabrică. Devize publicitare Lucrările Simpozionului Internaţional, Târgu-Mureş, 2010 Dicţionar Mass-Media Educaţie. Învăţământ Management de mediu Portofoliu de credite Politică Instituţia de microcreditare Relaţii publice Universalul ca loc. Internaţional. Toate ţările în general Învăţarea limbii Comerţ interior Decizie de cumpărare Aspecte economice Manageri Economie în general Autograf şi dedicaţie Practici de conducere Economie mondială Managementul marketingului Sport Maniere elegante Cerere Bibliografie licență FSED - Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor Sport. Jocuri sportive. Educaţie fizică Marketing turistic Bibliografie licență FSEFI - Sport și Performanță Motrică Organizare Situaţie economică. Politică economică. Planificarea economiei. Producţie Analiză cantitativă Avantaj competitiv Legislaţie Practici şi metode de conducere Colecţii de biblioteci Turismul din punct de vedere economic. Politica turismului Ştiinţa şi tehnologia calculatoarelor. Prelucrarea datelor Informare documentară Cunoaşterea practică a limbii Reţele de calculatoare Analiza factorială Politică şi guvernare Prezentare şi ambalarea mărfurilor. Ambalaje publicitare Analize statistice Analiza pieţei Marketingul serviciilor Legislaţie economică Documentaţie tehnică Performanţă Cerere şi ofertă Lingvistică şi limbi Cercetare operaţională Capital (Economie) Piaţă. Analiza pieţei Bibliografie master FSED - Administrarea Afacerilor în Comerț, Turism și Servicii de Ospitalitate Organizare şi conducere comercială şi industrială Bibliologie Marketing strategic Marketing de bibliotecă Economie socialistă. Economie comunistă Practica vânzării. Arta de a vinde. Discuţii, tocmeală etc Administraţie publică Statistică Protecţia mediului înconjurător Metode statistice Branding Comerţ exterior Factori Cercetare calitativă Cercetări de marketing Limbaj profesional Ofertă Publicitate. Reclamă Mixul de marketing Comerţ internaţional Bibliografie licență FTLIA - Artele spectacolului (Actorie) Bibliografie licență FSED - Administrarea Afacerilor Succes economic Economia turismului Modele economice Funcţii Teze de doctorat digitizate (loading) Biblioteci-Drept Maşini Documentare. Cărţi. Scrieri Finanţe publice Economie de piaţă contemporană Uniunea Europeană Marketing internaţional Bibliografie licență FSEFI - Educație fizică și sportivă IBUP Arborele stochastic Vânzare. Desfacere Administrarea afacerilor Sociologie Medicină Devize publicitare Jurnalism Politică economică Bibliografie master FSEFI - Organizare și conducere în sport Publicitate. Informare. Relaţii cu publicul Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiţie Inginerie. Tehnică în general Unităţi şi baze de antrenament Cercetarea pieţei Sectorul serviciilor Politica turismului Producţie ştiinţifică Conducere şi organizare în industrie, comerţ şi comunicaţii Întrebări şi răspunsuri Reputaţie corporativă Prestări servicii Dialecte sociale. Argou profesional. Forme locale speciale, idiome, jargoane etc. asociate unor structuri sociale sau grupuri de utilizatori Manual Branding (Marketing) Publicaţii periodice şi seriale Geografie
Vă rugăm să schimbaţi parola