Biblioteca Universității din Pitești

Mass-Media

Subiect Tematic: Mass-Media
Lucrări: 293 lucrari in 305 publicatii in 3 limbi
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 18 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 17 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 19 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 16 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 22 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 24 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 23 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 20 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Business magazin : Săpămânal editat în colaborare cu Ziarul Financiar : Nr. 21 de: Compania de Producţie Intertainment din Bucureşti (Text tipărit)
Subiecte
Marketing Personal digital assistant Communication 1990-1997 Manipulare (Psihosociologie) Management Comunicare în masă Drept Orientare şcolară Dreptul comunicării publice Socializare Identificare criminalistică Distribuţia pe partide Înclinaţii Semiotică Politică şi guvernare Dedicaţie şi autograf Ideologie Drept. Legislaţie. Jurisprudenţă Procesul de învăţare Sport Ramuri speciale ale dreptului Telecomunicaţii Sfera publică Comunitate Orientare profesională Publicitate Jurnalistică Teoria comunicării (Sociologie) Media Limba română Informare şi lămurire a publicului larg Film Comunicare socială Reclamă Libertatea presei Sociolingvistică. Utilizarea limbajului Teoria învăţării sociale Artă dramatică Teoria activării Televiziune Terorism Posibilităţile Fascism Artă cinematografică Manual universitar Interesul Sociologia comunicării Literatură română Şcoală Statele Unite ale Americii Eseuri Etică Aptitudinile Bibliologie Business Infracţiuni Semne şi simboluri Comunicare în masă. Informare şi lămurire a publicului larg Relaţia dintre mass-media şi societate Funcţiile mass-media Receptarea mesajelor Ziaristică Jurnalism Spaţiu virtual Influenţa mass-media (Psihologie) Mass-Media Publicitate. Informare. Relaţii cu publicul Cooperare Telemedicină Comunicare Europa de Est Amintiri Istoria radioului şi televiziunii Publicistică Educaţie Diaspora Educaţie pentru mass-media Sociologie Comunicare politică Perioada interbelică Societate post-comunistă Prezentare istorică România Marxism Metodologie Teoria reducerii agresivităţii Biblioteconomie Comunicarea de elită Agresivitate în programele TV Sexualitate Cazuistică Informatică Opinie publică Economie Teoria comunicării Teoria dezinhibării Prototipuri de hermeneuţi Teatru Radiodifuziune Contemporary medicine Infracţiuni împotriva încrederii publice, a moralităţii, a familiei Democraţie Presă Europa Centrală Familia
Vă rugăm să schimbaţi parola