- Impactul teoriilor învăţării şi poziţionarea metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Bălan, Ileana Responsabilitate: Ileana Bălan Descriere: 196-224 p. Limba: Română În: Eficienţa acţiunii educative/ Daniela Răduţ. Chişinău, 2011 Rubrică: Capitolul 3 Valorificarea metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice Subiect: Constructivismul cognitiv Subiect: Constructivismul social Subiect: Constructivismul sociocultural Subiect: Paradigma constructivistă Subiect: Principiul autonomiei şi personalizării Subiect: Principiul învăţării contextuale Subiect: Principiul priorităţii construcţiei mentale Subiect: Teoria comportamentului intenţional Clasificare: 37
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică