Biblioteca Universității din Pitești

  • Revista de Management şi Inginerie Economică : 2015/Nr. 1 = Review of Management and Economic Engineering
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: serial
    Redactorul ediţiei: Abrudan, Ioan, profesor dr. ing. ec. (1949-2019 )
    Autor colectiv: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca
    Responsabilitate: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România ; Ed.-in-chief Ioan Abrudan
    Titlu Paralel: Review of Management and Economic Engineering
    Editura: Todesco
    Locul publicării: Cluj-Napoca
    Anul Ediției: 2015
    ISSN: 1583-624X
    Note: Are şi ediţie online (www.rmee.org)
    Limba: Engleză
    În: Revista de Management şi Inginerie Economică : 2015 / Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România . - Cluj-Napoca : Todesco, 2015
    Titlu paralel: Review of Management and Economic Engineering
    Subiect: Conducere. Autoritate, directorat. Practici şi metode de conducere
    Subiect: Inginerie economică
    Subiect: Management
    Clasificare: 62:33(05)
    Clasificare: 62:65.012.4(05)
    Clasificare: 65.012.4:62(05)
    Cota topografică: 65(05) / R 49
    Numerotare seriale: Volume 14, Nr. 1 (Ianuarie-Martie)
    Note conţinut (cuprins): 1. Activitatea organizaţiei ca şi confluenţă între interesele stakeholderilor; 2. Determinanţi ai transferului de cunoştinţe şi competenţe în educaţie; 3. Optimizarea procesului de lepuire a suprafeţelor prin proiectare robustă; 4. Planificarea proiectelor de mediu cu ajutorul reţelelor A-O-N; 5. Studiu descriptiv privind principalele caracteristici ale cererii pe piaţa evaluării bunurilor mobile din România; 6. Relaţia susţinător - lider şi influenţa acesteia asupra funcţionării eficiente a echipelor; 7. Rolul şi importanţa capitalului uman în organizaţiile contemporane; 8. Cercetare de marketing privind opinia studenţilor despre alegerile prezidenţiale din etapa a II-a; 9. Repere diacronice ale paradigmei guvernanţa corporatistă; 10. Gradul de interes al consumatorilor cu privire la modă; 11. Activităţile de comunicare şi promovare ale inginerilor economişti în domeniul produselor energetice (I); 12. Procedura auditului statutar; 13. Practici europene ale filantropiei; 14. Instrumente şi metode utilizate în lanţul de aprovizionare (II); 15. Parteneriatul dintre industrie şi universitate din perspectiva inovării deschise; 16. Tehnică inovativă utilizată la analiza extinderii unei întreprinderi constructoare de maşini; 17. Comunicare eficientă; 18. Motivaţia. Implicaţii în management; 19. McDonald's - între internaţionalizarea şi regionalizarea valorii restauratelor sale
    Resurse On-Line: www.rmee.org
Unităţi
Număr Copie: c.1
Nume localizare: Sală periodice corp I
Numere deţinute: Volume 14, Nr. 1 (Ianuarie-Martie)
1 Exemplar(e) disponibil(e)
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola