UNSTPB - Biblioteca Centrului Universitar Pitești

  • Revista de Management şi Inginerie Economică : 2015/Nr. 2 = Review of Management and Economic Engineering
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: serial
    Redactorul ediţiei: Abrudan, Ioan, profesor dr. ing. ec. (1949-2019 )
    Autor colectiv: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca
    Responsabilitate: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România ; Ed.-in-chief Ioan Abrudan
    Titlu Paralel: Review of Management and Economic Engineering
    Editura: Todesco
    Locul publicării: Cluj-Napoca
    Anul Ediției: 2015
    ISSN: 1583-624X
    Note: Are şi ediţie online (www.rmee.org)
    Limba: Engleză
    În: Revista de Management şi Inginerie Economică : 2015 / Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România . - Cluj-Napoca : Todesco, 2015
    Titlu paralel: Review of Management and Economic Engineering
    Subiect: Conducere. Autoritate, directorat. Practici şi metode de conducere
    Subiect: Inginerie economică
    Subiect: Management
    Clasificare: 62:33(05)
    Clasificare: 62:65.012.4(05)
    Clasificare: 65.012.4:62(05)
    Cota topografică: 65(05) / R 49
    Numerotare seriale: Volume 14, Nr. 2 (Aprilie-Iunie)
    Note conţinut (cuprins): 1. Actualitate, modă şi brand în management; 2. Turismul de pensiune - o alternativă de relansare a turismului în România?; 3. Consideraţii privind analiza relaţiei guvernanţă corporativă - responsabilitate socială în cadrul companiilor româneşti, în contextul economiei bazate pe cunoaştere; 4. Dominanta intangibilă a economiei moderne; 5. Noi abordări pentru creşterea competitivităţii organizaţionale prin coaching de competenţe; 6. Identificarea acţiunilor strategice şi a tipurilor de strategii adoptate în IMM-urile din judeţul Sibiu; 7. Prognozarea adoptării de către tinerii consumatori a unei tehnologii pe piaţa telefoniei mobile utilizând modelul bass de difuzie; 8. Cercetări cantitative asupra aspectelor psihologice ale consumatorilor tineri. Propunerea unui nou concept: Marketing 4.0; 9. Raportul dintre auditor şi managementul întreprinderii cu privire la dosarul preţurilor de transfer; 10. Factorii psihologici care influenţează investiţiile pe piaţa de capital din România; 11. Activităţile de comunicare şi promovare ale inginerilor economişti în domeniul produselor energetice (II); 12. Magistrale de date şi modele multidimensionale în depozite de date; 13. Consideraţii privind modelarea unui sistem informaţional din perspectiva raportării financiare; 14. El Sistema - o mişcare educaţională cu remarcabile efecte sociale; 15. Managementul eficienţei în operaţionalizarea sistemelor informatice integrate, productivitatea sistemului informatic; 16. Vaţa de manager; 17. Practici de marketing în IMM-uri. Studiu de caz: Malta
    Resurse On-Line: www.rmee.org
Unităţi
Număr Copie: c.1
Nume localizare: Sală periodice corp I
Numere deţinute: Volume 14, Nr. 2 (Aprilie-Iunie)
1 Exemplar(e) disponibil(e)
Multimedia
Cuprins - Revista de Management și Inginerie Economică, Nr. 2/2015 (română)
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Cuprins - Revista de Management și Inginerie Economică, Nr. 2/2015 (engleză)
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola