Biblioteca Universității din Pitești

  • Tehnici promoţionale
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Cucu, Ioan
    Responsabilitate: Ioan Cucu
    Editura: Universitas
    Locul publicării: Petroşani
    Anul Ediției: 2014
    ISBN: 978-973-741-415-1
    Descriere: 100 p.; 25 cm.
    Note: Bibliogr. la p. 99
    Limba: Română
    Subiect: Publicitate. Informare. Relaţii cu publicul - Forme de publicitate și reclamă
    Subiect: Organizare comercială - Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiţie
    Clasificare: 659.127.4:658.82
    Clasificare: 658.82:659.127.4
    Cota topografică: 659 / C 93
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Politica promoţională a firmelor economice. -p. 7
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Publicitatea. -p. 26
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Promovarea vânzărilor. -p. 57
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Forţele de vânzare. -p. 71
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Utilizarea mărcilor. -p. 88
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola