Biblioteca Universității din Pitești

  • Calitatea. Acces la Succes = Quality. Access to Success : Revistă lunară de sisteme de management : Journal of management systems : No. 166
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: serial
    Selectator/Antologator/Redactor: Mărunţelu, Tudor-George
    Autor colectiv: Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii din Bucureşti
    Responsabilitate: Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii ; Red. şef Tudor-George Mărunţelu
    Titlu Paralel: Quality. Access to Success
    Detalii publicare: Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2018
    ISSN: 1582-2559
    Note: Are şi ediţie online (http://www.srac.ro/calitatea/)
    Limba: Română
    În: Calitatea. Acces la Succes / Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii . - Bucureşti : Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii, 2018
    Subiect: Calitate
    Subiect: Conducere şi administrare în exploatare. Organizare comercială
    Subiect: Conducere şi organizare în industrie, comerţ şi comunicaţii
    Subiect: Managementul calităţii
    Clasificare: 65.01(05)
    Clasificare: 658.56(05)
    Cota topografică: 65(05) / C 14
    Numerotare seriale: Vol. 19, No. 166, October
    Note conţinut: Evaluarea riscurilor profesionale: cerinţe pentru eficientizarea procesului - p. 3
    Note conţinut: Implementarea unui sistem de management integrat calitate-securitatea informaţiei într-o organizaţie industrială bazată pe cunoştinţe - p. 17
    Note conţinut: Calitatea serviciilor bancare, factor strategic de dezvoltare naţională. Experienţa Start-up Nation - p. 25
    Note conţinut: Risk management, challenge or good practice? - p. 30
    Note conţinut: Conveyor belt quality assessment for in-house logistics - p. 35
    Note conţinut: Supply chain management concepts & its implications - p. 39
    Note conţinut: Importance of employer-employee relationship towards the growth of a business - p. 42
    Note conţinut: Service quality, trust and customer loyalty: The role of customer satisfaction at the Hotel Services Industry in Indonesia - p. 50
    Note conţinut: Green business performance-based CSR. Evidence from large-scale enterprises in Indonesia - p. 56
    Note conţinut: Marketing architectural capability and competitive networking in Indonesia fashion small and mediul-sized enterprises - p. 64
    Note conţinut: Creative Alliance technology in improving the quality of art education - p. 68
    Note conţinut: Major factors of achievement of quality of corporate management in the Russian medium-siyed companies - p. 72
    Note conţinut: Promoting the health and social inclusion of the urban population by endowing and improving the quality of leisure facilities in the parks in Bucharest - p. 80
    Note conţinut: Implementation of an integrated management system: quality-information security in an industrial knowledge-based organization - p. 87
    Note conţinut: Assessing organiyational justice and job satisfaction in public accounting firms in Indonesia - p. 94
    Note conţinut: Exploring the role of psychological contract to increase the level of employee participation: A study on Indonesian regional-owned micro banking - p. 99
    Note conţinut: The quality of banking services as a strategic vector of national development. The start-up nation experience - p. 104
    Note conţinut: Application of environmental quality approaches to analyse environmental pollutions - p. 107
    Note conţinut: Edible coatings in food industry related to circular economy - p. 111
    Note conţinut: The need for a quality system in a company for bread and bakery production in Macedonia - p. 118
    Note conţinut: Consumer acceptance and consumption of functional foods. an attempt of comparison between Italy and Germany - p. 125
    Note conţinut: Occupational risk assessment: Imperatives for process improvement - p. 133
    Note conţinut: Age power: work engagement in different generations - p. 145
    Note conţinut: Heart and psyche: The incidence of occupational stress on cardiovascular diseases - p. 151
    Resurse On-Line: http://www.srac.ro/calitatea/
    Data și ora ultimei accesări: 20181018
Unităţi
Număr Copie: c.1
Nume localizare: Sală periodice corp I
Numere deţinute: Vol. 19, No. 166, October
1 Exemplar(e) disponibil(e)
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola