Biblioteca Universității din Pitești

  • Analele Universităţii din Craiova. Seria psihologie-pedagogie = Annales de l'Université de Craiova. Psychologie-pédagogie = Annals of the University of Craiova. Phsycology-pedagogy
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: serial
    Redactorul ediţiei: Novac, Corneliu
    Autor colectiv: Universitatea din Craiova
    Responsabilitate: Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic ; Red. şef lect. univ. dr. Corneliu Novac
    Titlu Paralel: Annales de l'Université de Craiova. Psychologie-pédagogie
    Detalii publicare: Universitaria
    Locul publicării: Craiova
    Anul Ediției: 2018
    ISSN: 1582-313X
    Limba: Română
    Subiect: Pedagogie
    Subiect: Psihologie
    Subiect: Psihologie aplicată
    Subiect: Psihologie socială
    Clasificare: 159.9(05)
    Clasificare: 37(05)
    Cota topografică: 159.9(05) / A 48
    Numerotare seriale: An XVII, Nr. 37
    Note conţinut (cuprins): I. Theoretical approaches - revisited and new perspectives
    Note conţinut (cuprins): 1. Inverser la classe de langue : évolutions, objectifs, enjeux - p. 7
    Note conţinut (cuprins): 2. Advantages of using the computer in the educational process - p. 21
    Note conţinut (cuprins): 3. The role of information and communication technology in the learning and cognitive development process - p. 31
    Note conţinut (cuprins): II. Educational practice - perspectives
    Note conţinut (cuprins): 1. La concrétisation de la pédagogie du projet à l'aide de la pédagogie numérique universitaire - p. 43
    Note conţinut (cuprins): 2. The digital instruction of pre-service teachers - p. 55
    Note conţinut (cuprins): 3. Students - digital natives or not? - p. 63
    Note conţinut (cuprins): 4. Intégration des TIC et formation des enseignants de FLE dans le système éducatif albanais - p. 73
    Note conţinut (cuprins): 5. Le développement des compétences numériques au niveau européen et national - p. 87
    Note conţinut (cuprins): 6. The role of training strategies in the digital age - p. 99
    Note conţinut (cuprins): 7. The ICT utility as means of instruction. Teacher- and learner-oriented perspectives - p. 115
    Note conţinut (cuprins): III. Research laboratory
    Note conţinut (cuprins): 1. TICE pour l'apprentissage de l'écrit en classe de FL - p. 125
    Note conţinut (cuprins): 2. De l'enseignement traditionnel à l'enseignement numérique : le cas de l'apprentissage mobile - p. 139
    Note conţinut (cuprins): 3. Terminologie et enseignement du français spécialisé à l'ère du numérique : quel apport pour l'université marocaine? - p. 151
    Note conţinut (cuprins): 4. Apport des TICE comme dispositif innovant dans le développement de la motivation et de la compétence scripturale chez les apprenants de FLE - p. 165
    Note conţinut (cuprins): 5. Research report: exploring the impact of CMC on social relationshipsinternational students at the University of Essex, U.K. - p. 175
Unităţi
Număr Copie: c.1
Nume localizare: Sală periodice corp I
Numere deţinute: An XVII, Nr. 37
1 Exemplar(e) disponibil(e)
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola