- Analele Universităţii din Craiova. Seria Psihologie-Pedagogie : 2018/Nr. 37 = Annales de l'Université de Craiova. Psychologie-pédagogie = Annals of the University of Craiova. Phsycology-pedagogy
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: serial
Redactorul ediţiei: Novac, Corneliu Autor colectiv: Universitatea din Craiova Responsabilitate: Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic ; Red. şef lect. univ. dr. Corneliu Novac Titlu Paralel: Annales de l'Université de Craiova. Psychologie-pédagogie Editura: Universitaria Locul publicării: Craiova Anul Ediției: 2018 ISSN: 1582-313X Note: Revista se regăsește și sub formă electronică pe website-ul https://aucpp.ro/archive/ Note: Revista este indexată în următoarele baze de date naționale și internaționale: RePEc, Google Scholar, Index Copernicus Limba: Română În: Analele Universităţii din Craiova. Seria Psihologie-Pedagogie : 2018 / Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic . - Craiova : Universitaria, 2018 Subiect: Pedagogie Subiect: Psihologie Subiect: Psihologie aplicată Subiect: Psihologie socială Clasificare: 159.9(05) Clasificare: 37(05) Cota topografică: 159.9(05) / A 48 Numerotare seriale: An XVII, Nr. 37 Note conţinut (cuprins): I. Theoretical approaches - revisited and new perspectives Note conţinut (cuprins): 1. Inverser la classe de langue : évolutions, objectifs, enjeux - p. 7 Note conţinut (cuprins): 2. Advantages of using the computer in the educational process - p. 21 Note conţinut (cuprins): 3. The role of information and communication technology in the learning and cognitive development process - p. 31 Note conţinut (cuprins): II. Educational practice - perspectives Note conţinut (cuprins): 1. La concrétisation de la pédagogie du projet à l'aide de la pédagogie numérique universitaire - p. 43 Note conţinut (cuprins): 2. The digital instruction of pre-service teachers - p. 55 Note conţinut (cuprins): 3. Students - digital natives or not? - p. 63 Note conţinut (cuprins): 4. Intégration des TIC et formation des enseignants de FLE dans le système éducatif albanais - p. 73 Note conţinut (cuprins): 5. Le développement des compétences numériques au niveau européen et national - p. 87 Note conţinut (cuprins): 6. The role of training strategies in the digital age - p. 99 Note conţinut (cuprins): 7. The ICT utility as means of instruction. Teacher- and learner-oriented perspectives - p. 115 Note conţinut (cuprins): III. Research laboratory Note conţinut (cuprins): 1. TICE pour l'apprentissage de l'écrit en classe de FL - p. 125 Note conţinut (cuprins): 2. De l'enseignement traditionnel à l'enseignement numérique : le cas de l'apprentissage mobile - p. 139 Note conţinut (cuprins): 3. Terminologie et enseignement du français spécialisé à l'ère du numérique : quel apport pour l'université marocaine? - p. 151 Note conţinut (cuprins): 4. Apport des TICE comme dispositif innovant dans le développement de la motivation et de la compétence scripturale chez les apprenants de FLE - p. 165 Note conţinut (cuprins): 5. Research report: exploring the impact of CMC on social relationshipsinternational students at the University of Essex, U.K. - p. 175 Resurse On-Line: https://aucpp.ro/archive/ Data și ora ultimei accesări: 20210118
Unităţi
Număr Copie: | c.1 | |
---|---|---|
Nume localizare: | Sală periodice corp I | |
Numere deţinute: | An XVII, Nr. 37 | |
1 Exemplar(e) disponibil(e) |
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică