Biblioteca Universității din Pitești

  • Publicitatea și administrația publică sub presiunea eticii
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Frunză, Sandu
    Responsabilitate: Sandu Frunză
    Detalii publicare: Lumen
    Locul publicării: Iaşi
    Anul Ediției: 2015
    ISBN: 978-973-166-399-9
    Descriere: 252 p.; 21 cm
    Limba: Română
    Serie: Dezvoltare socială
    Subiect: Etică
    Subiect: Publicitate
    Subiect: Administraţie publică
    Clasificare: 17:659.1
    Clasificare: 659.1:17
    Clasificare: 17:35
    Clasificare: 35:17
    Cota topografică: 17 / F 94
    Note conţinut (cuprins): Cap. 1. Etica minimală și noua configurație a spațiului public - p. 7
    Note conţinut (cuprins): Cap. 2. Comunicarea, publicitatea și etica minimală - p. 25
    Note conţinut (cuprins): Cap. 3. Etica în administrație din perspectiva drepturilor și îndatoririlor în raport cu propria persoană - p. 39
    Note conţinut (cuprins): Cap. 4. Etica în administrație din perspectiva drepturilor și îndatoririlor în raport cu alteritatea - p. 55
    Note conţinut (cuprins): Cap. 5. Respectul ca exigență a acțiunii în spațiul public - p. 75
    Note conţinut (cuprins): Cap. 6. Managementul etic și managementul eticii în administrația publică - p. 87
    Note conţinut (cuprins): Cap. 7. Codurile deontologice și importanța lor în dezvoltarea profesională și în modelarea spațiului public - p. 101
    Note conţinut (cuprins): Cap. 8. Etica în conduita funcționarilor publici - p. 121
    Note conţinut (cuprins): Cap. 9. Publicitatea - între suspendarea dorinței și etica seducției - p. 143
    Note conţinut (cuprins): Cap. 10. Etica în Codul de practică în publicitate - p. 159
    Note conţinut (cuprins): Cap.11. Publicitatea și responsabilitatea socială - p. 175
    Note conţinut (cuprins): Cap. 12. Către o etică a responsabilității - p. 195
    Note conţinut (cuprins): Bibliografie - p. 207
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola