Biblioteca Universității din Pitești

  • Contribuția mass-media în marketingul sportiv : (Teză de doctorat)
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Stoica, Florin
    Responsabilitate: Florin Stoica
    Editura: Tiparg
    Locul publicării: Geamăna
    Anul Ediției: 2011
    ISBN: 978-973-735-616-1
    Descriere: 294 p.; il.; 24 cm
    Limba: Română
    Serie: Seria Labirint. Colecţia Teze
    Subiect: Jurnalism - Mass-Media
    Subiect: Sport
    Subiect: Marketing
    Clasificare: 070:796/799:339.138
    Clasificare: 796/799:339.138:070
    Clasificare: 339.138:070:796/799
    Cota topografică: 070 / S 88
    Note conţinut (cuprins): Partea I: Fundamente teoretice în legătură cu tema tezei
    Note conţinut (cuprins): Cap. 1. Introducere în contextul de abordare a temei - p. 5
    Note conţinut (cuprins): Cap. 2. Concepte teoretice specifice marketingului sportiv - p. 13
    Note conţinut (cuprins): Cap. 3. Rolul informației în funcționarea organizațiilor sportive - p. 33
    Note conţinut (cuprins): Cap. 4. Comunicarea și relațiile publice - concepte și activități fundamentale în marketingul sportiv - p. 44
    Note conţinut (cuprins): Partea a II-a: Studiu preliminar privind identificarea contribuțiilor potențialșe ale mass-media în marketingul sportiv
    Note conţinut (cuprins): Cap. 5. Notații privind rolul mass-media în marketingul sportiv - p. 64
    Note conţinut (cuprins): Cap. 6. Investigații privind identificarea stadiului actual al dezvoltării jurnalismului sportiv în România - p. 81
    Note conţinut (cuprins): Cap. 7. Cercetări preliminare privind identificarea contribuțiilor potențiale al mass-media în marketingul sportiv în județul Argeș - p. 97
    Note conţinut (cuprins): Partea a III-a: Contribuții personale privind identificarea modalităților de îmbunătățire a contribuției mass-media în marketingul sportiv
    Note conţinut (cuprins): Cap. 8. Metodologia și organizarea cercetării - p. 125
    Note conţinut (cuprins): Cap. 9. Cercetare privind determinarea stării componentelor strategiei de marketing sportiv la nivelul clubului - p. 147
    Note conţinut (cuprins): Cap. 10. Contribuții privind identificarea direcțiilor strategice de acțiune și valorificarea produselor de marketing sportiv ale clubului în relația cu mass-media - p. 183
    Note conţinut (cuprins): Cap. 11. Rezultatele aplicării elementelor de conținut ale strategiei de creștere a contribuției mass-media în marketingul sportiv - p. 227
    Note conţinut (cuprins): Concluzii generale - p. 248
    Note conţinut (cuprins): Concluzii specifice în legătură cu ipotezele de lucru - p. 252
    Note conţinut (cuprins): Recomandări - p. 256
    Note conţinut (cuprins): Bibliografie - p. 258
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
225494
Sală de lectură corp B
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
070 / S 88
1.Normal
La raft
0
225495
Sală de lectură corp I
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
070 / S 88
1.Normal
La raft
0
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola