- Contribuții ale mass-media în promovarea și dezvoltarea atletismului prin marketingul competiției : Teză de doctorat
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Niță, Gabriel Conducătorul tezei: Hillerin, Pierre de Autor secundar: Macri, Aurelia Autor secundar: Rabolu, Emilian Autor colectiv secundar: Universitatea din Piteşti Responsabilitate: Doctorand Gabriel Niță ; Conducător științific: prof. univ. dr. Liliana Mihăilescu ; Comisia de îndrumare: prof. univ. dr. Pierre de Hillerin, conf. univ. dr. Aurelian Macri, conf. univ. dr. Emilian Rabolu ; Universitatea din Pitești. Şcoala Doctorală în domeniul Știința Sportului și Educației Fizice Editura: [s.n.] Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 2019 Descriere: 276 p.; 30 cm Limba: Română Subiect: Sport - Atletism - Teză de doctorat Clasificare: 796.42:316.774(043) Clasificare: 316.774:796.42(043) Cota topografică: 796(043)/ N 79 Note conţinut (cuprins): Partea I. Fundamentarea teoretică privind mass-media și sportul din perspectiva marketingului sportiv - p. 12 Note conţinut (cuprins): Introducere - p. 12 Note conţinut (cuprins): Capitoul 1. Conceptul de sport - Sportul de performanță - p. 18 Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Conceptul de competiție - Competiție sportivă - p. 21 Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Motivația, componentă a capacității psihice, importanța acesteia în sport - p. 29 Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Conceptul de mass-media, relația mass-media-sport - p. 25 Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Conceptul de marketing- marketingul sportiv - p. 50 Note conţinut (cuprins): Conlcuzii teoretice - p. 70 Note conţinut (cuprins): Partea II-a. Studiu preliminar asupra mediului organizațional și relația acestuia cu mass-media în promovarea competițiilor de atletism - p. 71 Note conţinut (cuprins): Capitolul 6. Demersul metodologic al cercetării preliminare - p. 71 Note conţinut (cuprins): Capitolul 7. Cercetarea mediului organizațional implicat în promovarea competițiilor de atletism - p. 81 Note conţinut (cuprins): Capitolul 8. Stiudiu de caz - Relația marketing sportiv-mass-media în promovarea campionatelor internaționale de atletism Iolanda Balaș Soter - ediția 61 - p. 105 Note conţinut (cuprins): Concluzii ale cercetării preliminare - p. 134 Note conţinut (cuprins): Partea a III-a. Contribuții personale în creșterea rolului mass-media locală în promivarea competițiilor internaționale de atletism - p. 136 Note conţinut (cuprins): Capitolul 9. Cadrul metodologic de cetcetare - p. 136 Note conţinut (cuprins): Capitolul 10. Studiu de caz. Promovarea Campionatelor Balcanice de Atletism, Pitești 2016, de mass-media locală - element al strategiei de marketing sportiv - p. 141 Note conţinut (cuprins): Capitolul 11. Reflectarea efectelor strategiei mass-media de promovare a campionatului balcanic de atletism - p. 159 Note conţinut (cuprins): Capitolul 12. Analiza și interpretarea rezultatelor realizate de sportivii lotului României la C.B. de seniori la atletism, Pitești 216 - p. 182 Note conţinut (cuprins): Capitolul 13. Analiza și interpretarea rezultatelor realizate de lotul României la Jocurile Olimpice - Rio de Janeiro 2016 - p. 197 Note conţinut (cuprins): Concluzii - p. 200 Note conţinut (cuprins): Recomandări - p. 203 Note conţinut (cuprins): Ghid de promovare al unei competiții de atletism - p. 204 Note conţinut (cuprins): Diseminarea rezultatelor cercetării - p. 206 Note conţinut (cuprins): Limite ale cercetării - p. 207 Note conţinut (cuprins): Resurse bibliografice - p. 208 Note conţinut (cuprins): ANEXE - p. 217
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
225821
|
Sală de lectură corp I
|
Consultare la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
796(043)/ N 79
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică