UNSTPB - Biblioteca Centrului Universitar Pitești

  • Revista de Pedagogie : 2019/Nr. 1 = Journal of Pedagogy
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: serial
    Autor colectiv: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei din Bucureşti
    Responsabilitate: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
    Titlu Paralel: Journal of Pedagogy
    Editura: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2019
    ISSN: 0034-8678
    Note: Revista se regăsește și sub formă electronică pe website-ul https://revped.ise.ro/rp-2019-1/
    Limba: Română
    În: Revista de Pedagogie : 2019 / Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei . - Bucureşti : Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019
    Titlu paralel: Journal of Pedagogy
    Subiect: Educaţie. Învăţământ. Instruire. Timp liber
    Subiect: Învăţământ
    Subiect: Învăţământ de cultură generală
    Subiect: Învăţământ gimnazial
    Subiect: Învăţământ liceal
    Subiect: Învăţământ special
    Subiect: Învăţământ superior
    Subiect: Pedagogie
    Subiect: Publicaţii periodice şi seriale
    Clasificare: 37.03(05)
    Cota topografică: 37(05) / R 49
    Numerotare seriale: Anul LXVII, Nr. 1 (Ianuarie-Iunie)
    Note conţinut (cuprins): I. Studii empirice
    Note conţinut (cuprins): 1. Studiu asupra relației dintre nivelul stării de conștientizare (mindfulness) și cel al echilibrului muncă-viață personală, la nivelul populației tinere din România - p. 7
    Note conţinut (cuprins): 2. Formarea cadrelor didactice pentru încurajarea dezvoltării competențelor de gândire superioare la clasă - p. 21
    Note conţinut (cuprins): 3. Școala ca organizație care învață. Climatul școlar în societatea digitalizată - p. 41
    Note conţinut (cuprins): 4. Contribuția Jocului de rol la dezvoltarea competențelor de comunicare ale studenților dintr-o universitate tehnică - p. 57
    Note conţinut (cuprins): 5. Utilizarea tehnologiei în predarea disciplinelor STEM. O cercetare empirică - p. 73
    Note conţinut (cuprins): 6. Creativitatea, învățarea interdisciplinară și folosirea tehnologiei - condiții pentru un învățământ modern - p. 93
    Note conţinut (cuprins): 7. Dezvoltarea competențelor de comunicare orală a copiilor, prin intermediul poveștilor și a setului LEGO - p. 105
    Note conţinut (cuprins): 8. Studiu comparativ privind percepția elevilor despre utilizarea textelor literare ca resurse autentice de învățare a limbilor străine - p. 123
    Note conţinut (cuprins): 9. Mentimeter și lecția de limba și literatura română - p. 139
    Note conţinut (cuprins): 10. Atitudinea elevilor de liceu față de utilizarea tehnologiei în procesul educațional - p. 161
    Note conţinut (cuprins): 11. Perspectiva și efectele utilizării cursurilor de robotică în educația școlarilor - p. 175
    Note conţinut (cuprins): II. Recenzii
    Note conţinut (cuprins): 1. Speranța Farca. Independența copilului. Spaima de separare. București, Editura Humanitas, 2018, 271 p., ISBN 978-973-50-6153-1 - p. 189
    Note conţinut (cuprins): III. In memoriam
    Note conţinut (cuprins): 1. In memoriam. Gabriel Albu, pedagogul - p. 195
    Resurse On-Line: https://revped.ise.ro/rp-2019-1/
    Data și ora ultimei accesări: 20191111
Unităţi
Număr Copie: c.1
Nume localizare: Sală periodice corp I
Numere deţinute: Anul LXVII, Nr. 1 (Ianuarie-Iunie)
1 Exemplar(e) disponibil(e)
Multimedia
Cuprins - Revista de Pedagogie, Nr. 1/2019 (română)
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Cuprins - Revista de Pedagogie, Nr. 1/2019 (engleză)
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola