- Revista de Pedagogie : 2019/Nr. 1 = Journal of Pedagogy
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: serial Autor colectiv: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei din Bucureşti Responsabilitate: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei Titlu Paralel: Journal of Pedagogy Editura: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2019 ISSN: 0034-8678 Note: Revista se regăsește și sub formă electronică pe website-ul https://revped.ise.ro/rp-2019-1/ Limba: Română În: Revista de Pedagogie : 2019 / Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei . - Bucureşti : Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019 Titlu paralel: Journal of Pedagogy Subiect: Educaţie. Învăţământ. Instruire. Timp liber Subiect: Învăţământ Subiect: Învăţământ de cultură generală Subiect: Învăţământ gimnazial Subiect: Învăţământ liceal Subiect: Învăţământ special Subiect: Învăţământ superior Subiect: Pedagogie Subiect: Publicaţii periodice şi seriale Clasificare: 37.03(05) Cota topografică: 37(05) / R 49 Numerotare seriale: Anul LXVII, Nr. 1 (Ianuarie-Iunie) Note conţinut (cuprins): I. Studii empirice Note conţinut (cuprins): 1. Studiu asupra relației dintre nivelul stării de conștientizare (mindfulness) și cel al echilibrului muncă-viață personală, la nivelul populației tinere din România - p. 7 Note conţinut (cuprins): 2. Formarea cadrelor didactice pentru încurajarea dezvoltării competențelor de gândire superioare la clasă - p. 21 Note conţinut (cuprins): 3. Școala ca organizație care învață. Climatul școlar în societatea digitalizată - p. 41 Note conţinut (cuprins): 4. Contribuția Jocului de rol la dezvoltarea competențelor de comunicare ale studenților dintr-o universitate tehnică - p. 57 Note conţinut (cuprins): 5. Utilizarea tehnologiei în predarea disciplinelor STEM. O cercetare empirică - p. 73 Note conţinut (cuprins): 6. Creativitatea, învățarea interdisciplinară și folosirea tehnologiei - condiții pentru un învățământ modern - p. 93 Note conţinut (cuprins): 7. Dezvoltarea competențelor de comunicare orală a copiilor, prin intermediul poveștilor și a setului LEGO - p. 105 Note conţinut (cuprins): 8. Studiu comparativ privind percepția elevilor despre utilizarea textelor literare ca resurse autentice de învățare a limbilor străine - p. 123 Note conţinut (cuprins): 9. Mentimeter și lecția de limba și literatura română - p. 139 Note conţinut (cuprins): 10. Atitudinea elevilor de liceu față de utilizarea tehnologiei în procesul educațional - p. 161 Note conţinut (cuprins): 11. Perspectiva și efectele utilizării cursurilor de robotică în educația școlarilor - p. 175 Note conţinut (cuprins): II. Recenzii Note conţinut (cuprins): 1. Speranța Farca. Independența copilului. Spaima de separare. București, Editura Humanitas, 2018, 271 p., ISBN 978-973-50-6153-1 - p. 189 Note conţinut (cuprins): III. In memoriam Note conţinut (cuprins): 1. In memoriam. Gabriel Albu, pedagogul - p. 195 Resurse On-Line: https://revped.ise.ro/rp-2019-1/ Data și ora ultimei accesări: 20191111
Unităţi
Număr Copie: | c.1 | |
---|---|---|
Nume localizare: | Sală periodice corp I | |
Numere deţinute: | Anul LXVII, Nr. 1 (Ianuarie-Iunie) | |
1 Exemplar(e) disponibil(e) |
Cuprinde:
4 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Revista de Pedagogie : 2019 / Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei .- Bucureşti : Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019
/ Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei din Bucureşti
/ Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
/ 2019
|
Volum |
Analitice | |
Mentimeter și lecția de limba și literatura română / Mihaela Stanciu
/ Stanciu, Mihaela
|
Analitice |
Școala ca organizație care învață. Climatul școlar în societatea digitalizată / Mariana Georgiana Moraru
/ Moraru, Mariana Georgiana
|
Analitice |
Multimedia
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică