- Culegere de marketing : Abordări practice și metodologice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor alternativ: Enache, Elena Autor alternativ: Cârjilă, Nicoleta Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Gangone, Andreea Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Decuseară, Răzvan Autor colectiv secundar: Universitatea Constantin Brâncoveanu - Pitești Responsabilitate: Dr. Elena Enache, dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, drd. Nicoleta Cârjilă, drd. Andreea Gangone, drd. Răzvan Decuseară ; Universitatea ”Constantin Brâncoveanu” - Pitești Editura: Independenţa Economică Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-7732-35-9 Descriere: 200 p.; 23 cm Limba: Română Subiect: Marketing - Culegere Subiect: Dedicaţie şi autograful autorului Clasificare: 339.138 Clasificare: 099.3 Cota topografică: 339 / C 94
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
226240
|
Sală de lectură corp I
|
Consultare la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339 / C 94
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
Se regăsește la raftul "Cărți cu dedicaţii şi autografe"
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Dedicație și autograf Mihaela Asandei
Culegere de marketing. Abordări practice și metodologice - Elena Enache, Mihaela Asandei, Iuliana Ciochină...
|
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică