UNSTPB - Biblioteca Centrului Universitar Pitești

  • Marketing
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Florescu, Constantin, prof. marketing
    Responsabilitate: C. Florescu
    Editura: Independența Economică
    Locul publicării: [Pitești]
    Anul Ediției: 1997
    Descriere: 316 p.; 24 cm
    Limba: Română
    Subiect: Marketing
    Clasificare: 658.8
    Cota topografică: 658 / F 68
    Note conţinut (cuprins): Cap. 1. Bazele marketingului. -p. 13
    Note conţinut (cuprins): Cap. 2. Mediul extern al firmei. -p. 41
    Note conţinut (cuprins): Cap. 3. Cercetări de marketing. -p. 59
    Note conţinut (cuprins): Cap. 4. Politica de marketing a formei. -p. 175
    Note conţinut (cuprins): Cap. 5. Mixul de marketing. -p. 199
    Note conţinut (cuprins): Cap. 6. Conducerea activităţii de marketing. -p. 289
Unităţi
Multimedia
Cuprins - Marketing, C. Florescu
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola