- Marketing : Elemente introductive
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Olaru, Silvia Autor colectiv secundar: Universitatea Spiru Haret Responsabilitate: Silvia Olaru ; Universitatea Spiru Haret Editura: Editura Fundaţiei România de Mâine Locul publicării: București Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-163-148-6 Descriere: 320 p.; 20 cm Limba: Română Subiect: Marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.8 Cota topografică: 339 / O-39
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
226366
|
Sală de lectură corp I
|
Consultare la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339 / O-39
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică