Biblioteca Universității din Pitești

  • Marketing
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Florescu, Constantin, prof. marketing
    Altele: Balaure, Virgil
    Altele: Boboc, Ştefan
    Altele: Cătoiu, I.
    Altele: Olteanu, Valerică (1950-.. )
    Altele: Pop, Nicolae Alexandru
    Responsabilitate: V. Balaure ; Şt. Boboc ; I. Cătoiu ; ...
    Editura: Marketer
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 1992
    Descriere: 518 p.: il.; 23 cm.
    Limba: Română
    Subiect: Comerţ. Relaţii economice internaţionale. Economie mondială
    Subiect: Marketing
    Clasificare: 339.138
    Cota topografică: 339 / M 42
    Note conţinut (cuprins): Cuvînt înainte. - p. 13
    Note conţinut (cuprins): Partea I. Bazele marketingului. - p. 17
    Note conţinut (cuprins): Partea a II-a. Mediul extern al întreprinderii. - p. 49
    Note conţinut (cuprins): Partea a III-a. Cercetări de marketing. - p. 93
    Note conţinut (cuprins): Partea a IV-a. Politici de marketing. - p. 273
    Note conţinut (cuprins): Partea a V-a. Conducerea activităţii de marketing. - p. 425
    Note conţinut (cuprins): Partea a VI-a. Viitorul marketingului. - p. 475
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
169225
Sală de lectură corp I
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
339 / M 42
1.Normal
La raft
0
226334
Împrumut Corp I
Împrumut - 15 zile
Carte tipărită
339 / M 42
1.Normal
La raft
0
Multimedia
Cuprins - Marketing, C. Florescu (Coordonator)
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola