- Marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Florescu, Constantin, prof. marketing Altele: Balaure, Virgil Altele: Boboc, Ştefan Altele: Cătoiu, I. Altele: Olteanu, Valerică (1950-.. ) Altele: Pop, Nicolae Alexandru Responsabilitate: V. Balaure ; Şt. Boboc ; I. Cătoiu ; ... Editura: Marketer Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1992 Descriere: 518 p.: il.; 23 cm. Limba: Română Subiect: Comerţ. Relaţii economice internaţionale. Economie mondială Subiect: Marketing Clasificare: 339.138 Cota topografică: 339 / M 42 Note conţinut (cuprins): Cuvînt înainte. - p. 13 Note conţinut (cuprins): Partea I. Bazele marketingului. - p. 17 Note conţinut (cuprins): Partea a II-a. Mediul extern al întreprinderii. - p. 49 Note conţinut (cuprins): Partea a III-a. Cercetări de marketing. - p. 93 Note conţinut (cuprins): Partea a IV-a. Politici de marketing. - p. 273 Note conţinut (cuprins): Partea a V-a. Conducerea activităţii de marketing. - p. 425 Note conţinut (cuprins): Partea a VI-a. Viitorul marketingului. - p. 475
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
169225
|
Sală de lectură corp I
|
Consultare la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339 / M 42
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
226334
|
Împrumut Corp I
|
Împrumut - 15 zile
|
Carte tipărită
|
339 / M 42
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică