Biblioteca Universității din Pitești

  • Marketing - prospectarea pieţei
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Demetrescu, Mihai C.
    Selectator/Antologator/Redactor: Voicu, Gheorghiţa
    Responsabilitate: Mihai C. Demetrescu
    Editura: Editura Politică
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 1969
    Descriere: 180 p.; 19 cm.
    Limba: Română
    Subiect: Economie socialistă. Economie comunistă
    Subiect: Marketing
    Subiect: Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiţie
    Clasificare: 330.342.15
    Clasificare: 339
    Clasificare: 658.8
    Cota topografică: 339 / D 29
    Note conţinut (cuprins): Cuvânt înainte. - p. VII
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Conceptul şi natura marketingului. - p. 1
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Utilizarea metodelor cantitative în marketing. - p. 24
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Strategia acţiunilor marketingului. - p. 56
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Cercetarea psihosociologică a consumatorului. - p. 76
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Publicitatea şi suporturile ei: comunicaţiile în masă. - p. 102
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 6. Marketing internaţional. - p. 129
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 7. Cercetările de piaţă şi utilizarea lor în ţara noastră. - p. 139
    Note conţinut (cuprins): Anexă. - p. 161
    Note conţinut (cuprins): Indice. - p. 167
    Note conţinut (cuprins): Cuprinsuri în limbi străine. - p. 173
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola