Biblioteca Universității din Pitești

  • Marketing : Curs universitar
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Neamţu, Adina
    Altele: Sbora, Traian
    Altele: Balaure, Virgil
    Responsabilitate: Prof. univ. dr. Adina Neamţu
    Editura: Academica Brâncuşi
    Locul publicării: Târgu-Jiu
    Anul Ediției: 2008
    ISBN: 978-973-144-197-9
    Descriere: 198 p.; 25 cm.
    Note: Bibliogr. la p. 195-197
    Limba: Română
    Subiect: Comerţ
    Subiect: Piaţă
    Subiect: Analiza pieţei
    Subiect: Marketing
    Subiect: Curs universitar
    Clasificare: 339.138(075.8)
    Cota topografică: 339 / N 32
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Elemente de marketing. - p. 5
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Studiul pieţei. - p. 20
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Ancheta şi rolul său în cadrul studiilor de piaţă. - p. 40
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Previziunea activităţilor comerciale. - p. 65
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Comportamentul uman şi implicaţiile sale în procesul de cumpărare. - p. 84
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 6. Strategii manageriale de marketing. - p. 104
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 7. Politica de produs. - p. 122
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 8. Politica de preţ. - p. 136
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 9. Politica de distribuţie. - p. 153
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 10. Politica de promovare. - p. 167
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola