Biblioteca Universității din Pitești

  • Marketing direct : Curs practic
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Le Men, Yvon
    Autor alternativ: Bruzeanu, Marc
    Traducător: Scarpet, Brânduşa
    Responsabilitate: Yvon Le Men ; Marc Bruzeanu
    Editura: Teora
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2000
    ISBN: 973-601-861-X
    Descriere: 192 p.: il.; 24 cm.
    Limba: Română
    Subiect: Ghid practic
    Subiect: Marketing
    Clasificare: 658.8(036)
    Cota topografică: 658 / L 44
    Note conţinut (cuprins): Partea întâi Principalele domenii în care se aplica, în prezent, marketingul direct p. 10
    Note conţinut (cuprins): Partea a II-a Mijloace de comunicare si tehnologii informationale p. 66
    Note conţinut (cuprins): Partea a III-a Strategii si conceperea actiunilor de marketing direct agentiile de marketing direct p. 107
    Note conţinut (cuprins): Partea a IV-a Agentiile de marketing direct p. 162
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola