Biblioteca Universității din Pitești

  • Marketing politic în România înainte şi după 1989
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Bardan, Alexandra
    Copertator: Bardan, Alexandra
    Altele: Dinulescu, Beatrice
    Responsabilitate: Alexandra Bardan
    Editura: Tritonic
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2001
    ISBN: 973-8051-41-X
    Descriere: 198 p.; 20 cm.
    Note: Bibliografie. - p. 161
    Limba: Română
    Subiect: Marketing
    Subiect: Politică
    Subiect: România
    Clasificare: 339
    Clasificare: 32(498)
    Cota topografică: 339 / B 32
    Note conţinut (cuprins): Cuvânt înainte. - p. 7
    Note conţinut (cuprins): Introducere. - p. 11
    Note conţinut (cuprins): I. Consultarea literaturii de specialitate: metodologie. - p. 11
    Note conţinut (cuprins): II. Consultarea literaturii de specialitate: istoric. - p. 12
    Note conţinut (cuprins): III. Comunicare politică: probleme de terminologie. - p. 18
    Note conţinut (cuprins): IV. Articularea metodologiei de cercetare. - p. 21
    Note conţinut (cuprins): V. Prezentarea corpusului de studiu. - p. 33
    Note conţinut (cuprins): Prima parte
    Note conţinut (cuprins): I. Export /Import de model politic. - p. 40
    Note conţinut (cuprins): II. Modele politice şi modele de comunicare politică. - p. 64
    Note conţinut (cuprins): Partea a doua.
    Note conţinut (cuprins): I. Comunicarea politică. - p. 74
    Note conţinut (cuprins): II. Evoluţia unui domeniu profesional. - p. 83
    Note conţinut (cuprins): III. Surse şi resurse pentru o comunicare politică eficace. - p. 116
    Note conţinut (cuprins): Partea a treia.
    Note conţinut (cuprins): I. Comunicarea politică în România post-comunistă. - p. 140
    Note conţinut (cuprins): II. Revenire asupra ipotezelor de pornire. - p. 150
    Note conţinut (cuprins): III. În loc de concluzie. - p. 158
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola