UNSTPB - Biblioteca Centrului Universitar Pitești

  • Pedagogie generală
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Cristea, Gabriela
    Editor: Dumitru, Dan
    Selectator/Antologator/Redactor: Ţurcaşiu, Corneliu
    Altele: Drăghia, Gabriela
    Copertator: Drăgulelei-Dumitru, Elena
    Responsabilitate: Conf. univ. Gabriela Cristea
    Editura: Editura Didactică şi Pedagogică
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2008
    ISBN: 978-973-30-2056-1
    Descriere: 212 p.; 20 cm.
    Note: Bibliogr. la p. 203-208
    Limba: Română
    Subiect: Educaţie. Învăţământ. Instruire. Bazele educaţiei - Teoria generală a educaţiei şi instrucţiei. Principiile activităţii pedagogice. Pedagogie practică
    Subiect: Publicații digitizate
    Subiect: Bibliografie Școala Doctorală Știința sportului și educației fizice
    Clasificare: 37.013
    Cota topografică: 37 / C 87
    Note conţinut (cuprins): Modulul I. Fundamentele pedagogiei. - p. 3
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Statutul ştiinţific al pedagogiei. Locul central al pedagogiei generale în cadrul ştiinţelor educaţiei. - p. 5
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Funcţiile şi structura educaţiei. - p. 39
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Conţinuturile şi formele generale ale educaţiei. - p. 50
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Direcţii generale de dezvoltare a educaţiei. - p. 65
    Note conţinut (cuprins): Modulul II. Teoria şi metodologia curriculumului. - p. 71
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Teoria şi metodologia curriculumului în contextul ştiinţelor educaţiei. - p. 73
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Fundamentele curriculumului. - p. 82
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Fundamentele pedagogice ale curriculumului. Finalităţile educaţiei. - p. 91
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Cadrul de realizare a curriculumului. - p. 97
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Componentele curriculumului. - p. 104
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 6. Tipurile curriculumului. - p. 110
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 7. Produsele curriculumului. - p. 117
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 8. Schimbarea curriculumului. - p. 127
    Note conţinut (cuprins): Modulul III. Teoria şi metodologia instruirii. - p. 133
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Procesul de învăţămînt - obiect de studiu al teoriei şi metodologiei instruirii. - p. 135
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Dimensiunile şi caracteristicile generale ale procesului de învăţămînt. - p. 143
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Principiile procesului de învăţământ. - p. 148
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Structura de acţiune a procesului de învăţământ. - p. 148
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Obiectivele procesului de învăţământ. - p. 159
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 6. Conţinutul procesului de învăţământ. - p. 170
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 7. Metodologia procesului de învăţământ. - p. 170
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 8. Proiectarea pegdagogică a activităţilor la nivelul procesului de învăţământ. - p. 176
    Note conţinut (cuprins): Modulul IV. Teoria şi metodologia evaluării. - p. 183
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Problematica teoriei şi metodologiei evaluării. - p. 185
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Evaluarea procesului de învăţământ. - p. 190
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Strategii de realizare a evaluării. - p. 193
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Metode şi tehnici de evaluare. - p. 199
Unităţi
Multimedia
Cuprins - Pedagogie generală / Gabriela Cristea, 2008
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Pedagogie generală / Gabriela Cristea, 2008

Pentru a vizualiza acest conţinut este nevoie să vă autentificaţi.

Utilizaţi Intră în cont.

Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola