Biblioteca Universității din Pitești

  • Psihomotricitatea în jocul de tenis la 8-10 ani
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Cătănescu, Andreea
    Autor alternativ: Cătănescu, Cornel Niculae
    Altele: Mihăilescu, Niculina Liliana
    Altele: Niculescu, Mugurel
    Responsabilitate: Cătănescu Andreea ; Cătănescu Cornel
    Editura: Universitaria
    Locul publicării: Craiova
    Anul Ediției: 2010
    ISBN: 978-606-510-862-2
    Descriere: 220 p.: il.; 24 cm.
    Note: Bibliogr. la p. 206-219
    Limba: Română
    Subiect: Sport. Educaţie fizică
    Subiect: Tenis. Tenis de câmp
    Subiect: Motricitate. Dinamică. Însuşiri corporale
    Clasificare: 796.342.012
    Cota topografică: 796 / C 29
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Introducere în contextul de abordare a temei. - p. 5
    Note conţinut (cuprins): 1.1. Actualitatea temei reflectată în literatura de specialitate. - p. 5
    Note conţinut (cuprins): 1.2. Stadiul actual al cunoaşterii şi identificarea sa, pe plan naţional şi internaţional. - p. 16
    Note conţinut (cuprins): 1.2.1. Stadiul actual al cunoaşterii pe plan naţional. - p. 16
    Note conţinut (cuprins): 1.2.2. Stadiul actual al cunoaşterii pe plan internaţional. - p. 20
    Note conţinut (cuprins): 1.3. Consideraţii generale privind problematica pe care o implică relaţia dintre psihomotricitate şi învăţarea tehnicii de bază în jocul de tenis. - p. 23
    Note conţinut (cuprins): 1.4. Incertitudini şi controverse identificate în literatura de specialitate. - p. 30
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Caracteristici ale selecţiei sportive în tenisul de câmp. - p. 33
    Note conţinut (cuprins): 2.1. Definirea şi delimitarea conceptelor de orientare şi selecţie sportivă şi tratarea lor din punct de vedere formativ. - p. 33
    Note conţinut (cuprins): 2.2. Selecţia sportivă după modele de nivel formativ. - p. 37
    Note conţinut (cuprins): 2.3. Etapele construirii modelelor individuale. - p. 44
    Note conţinut (cuprins): 2.4. Prezentarea predispoziţiilor favorizante pentru tenis. - p. 49
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Psihomotricitatea şi implicaţiile ei în învăţarea acţiunilor tehnico-tactice specifice jocului de tenis. - p. 55
    Note conţinut (cuprins): 3.1. Psihomotricitatea - aspecte generale privind fundamentarea conceptului şi definiţii. - p. 55
    Note conţinut (cuprins): 3.2. Prezentarea componentelor psihomotricităţii şi ale conduitei motrice. - p. 64
    Note conţinut (cuprins): 3.3. Rolul factorilor perceptivi şi senzoriali în realizarea actelor şi acţiunilor motrice specifice jocului de tenis. - p. 80
    Note conţinut (cuprins): 3.4. Inteligenţa motrică în practicarea sportului de performanţă. - p. 89
    Note conţinut (cuprins): 3.4.1. Inteligenţa - introducere în cunoştiinţele inteligenţei umane. - p. 89
    Note conţinut (cuprins): 3.4.2. Caracteristicile ereditare ale inteligenţei generale. - p. 95
    Note conţinut (cuprins): 3.4.3. Caracteristicile inteligenţei motrice. - p. 98
    Note conţinut (cuprins): 3.4.4. Memoria motrică, dimensiune a inteligenţei motrice. - p. 101
    Note conţinut (cuprins): 3.4.5. Inteligenţa factor determinant în însuşirea procedeelor tehnice din jocul de tenis. - p. 107
    Note conţinut (cuprins): 3.5. Relaţia dintre aptitudinile psihomotrice şi aptitudinile intelectuale. - p. 112
    Note conţinut (cuprins): 3.6. Implicaţiile aptitudinilor psihomotrice(coordonare, echilibru,ambidextrie, lateralitate, orientare în teren, precizie, constanţă, ritm) în acţunile tehnico-tactice din tenis. - p. 117
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Particularităţile predării tenisului la vârsta de 8-10 ani. - p. 121
    Note conţinut (cuprins): 4.1. Particularităţile psiho-fiziologice ale vârstei de 8-10 ani. - p. 121
    Note conţinut (cuprins): 4.2. Caracteristicile şi conţinutul jocului modern de tenis. - p. 126
    Note conţinut (cuprins): 4.3.Descrierea modelelor de execuţie a procedeelor tehnice specifice tenisului. - p. 131
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Identificarea modelului de joc în contextul învăţării tehnicii de bază în jocul de tenis. - p. 190
    Note conţinut (cuprins): 5.1. Etapele construirii modelelor specifice în jocurile individuale. - p. 190
    Note conţinut (cuprins): 5.2. Prezentarea profilului morfometric, fiziometric, motric, psihomotric, psihologic, tactic şi al comportamentului performanţial. - p. 192
    Note conţinut (cuprins): 5.3. Modelul jucătorului şi modelul de joc pe suprafeţe rapide. - p. 198
    Note conţinut (cuprins): 5.4. Modelul jucătorului şi modelul de joc pe suprafeţe lente. - p. 200
    Note conţinut (cuprins): 5.5. Identificarea modelului de joc la 8-10 ani în învăţarea tehnicii specifice jocului de tenis. - p. 206
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
209232
Sală de lectură corp B
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
796 / C 29
1.Normal
La raft
0
209233
Sală de lectură corp I
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
796 / C 29
1.Normal
La raft
0
209234
Sală de lectură corp B
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
796 / C 29
1.Normal
La raft
0
209235
Sală de lectură corp B
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
796 / C 29
1.Normal
La raft
0
209236
Împrumut Corp I
Împrumut - 15 zile
Carte tipărită
796 / C 29
1.Normal
La raft
0
Multimedia
Dedicație și autograf autori, Cătănescu Cornel și Andreea.
Cuprins - Psihomotricitatea în jocul de tenis la 8-10 ani, Cătănescu Andreea, Cătănescu Cornel.
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola