Biblioteca Universității din Pitești

  • Tehnici promotionale. Fundamente teoretice, strategii, modele de decizie : curs
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Epuran, Gheorghe
    Autor colectiv alternativ: Universitatea din Bacău
    Responsabilitate: Gheorghe Epuran
    Editura: Universitatea din Bacău
    Locul publicării: Bacău
    Anul Ediției: 1998
    Descriere: iii+248 p.; 28 cm.
    Note: Bibliogr la p. 236-247
    Limba: Română
    Subiect: Conducere şi organizare în industrie, comerţ şi comunicaţii
    Subiect: Publicitate. Informare. Relaţii cu publicul
    Clasificare: 659
    Cota topografică: 659 / E 63
    Note conţinut (cuprins): Secţiunea I. O perspectivă de marketing privind comunicarea în afaceri. -p. 1
    Note conţinut (cuprins): Secţiunea II. Conţinutul activităţii de comunicare promoţională. Principalele tehnici promoţionale. -p. 38
    Note conţinut (cuprins): Secţiunea III. Aspecte teoretice şi practice privind modelarea problemelor de decizie. -p. 190
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola