- Efectele comunicării : O perspectivă culturologică
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Marinescu, Valentina Autor: Marinescu, Valentina Copertator: Oancea, Dan, (cop.) Responsabilitate: Coord. Valentina Marinescu Editura: Tritonic Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2002 ISBN: 973-8051-87-8 Descriere: 152 p.: il.; 21 cm. Note: Bibliogr. după fiecare capitol Limba: Română Serie: Comunicare/Media Subiect: Comunicare socială. Sociologia comunicării Clasificare: 316.77 Cota topografică: 316 / M 40 Note conţinut (cuprins): 1. cercetarea aupra publicului de teatru. - p. 6 Note conţinut (cuprins): 2. Audienţa TV - Indicatori,, măsurare, comportamentul telespectatorilor din România. - p. 31 Note conţinut (cuprins): 3. Efectele consumuli media asupra spaţiului intra-familial-Reţete decizionale şi comunicaţionale. - p. 63 Note conţinut (cuprins): 4. Analiza impactului reclamelor asupra publicului feminin-Stdiu de caz. - p. 73 Note conţinut (cuprins): 5. Televiziunea italiană - Între putere şi informaţie. - p. 88 Note conţinut (cuprins): 6. Opinia publică ca sursă de influenţă socială. - p. 119 Note conţinut (cuprins): 7. Talk-showurile din România - o abordare sociologică. - p. 134
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
183307
|
Sală de lectură corp I
|
Consultare la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
316 / M 40
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
183308
|
Sală de lectură corp I
|
Consultare la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
316 / M 40
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
194247
|
Împrumut Corp I
|
Împrumut - 15 zile
|
Carte tipărită
|
316 / M 40
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică