UNSTPB - Biblioteca Centrului Universitar Pitești

  • Psihologie şcolară
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Conducătorul grupului ştiinţific: Cosmovici, Andrei
    Conducătorul grupului ştiinţific: Iacob, Luminiţa
    Responsabilitate: ; Coordonatori: Andrei Cosmovici, Luminiţa Iacob
    Editura: Polirom
    Locul publicării: Iaşi
    Anul Ediției: 1998
    ISBN: 973-683-048-9
    Descriere: 304 p.; 24 cm.
    Note: Bibliogr. la p. 295-301
    Limba: Română
    Serie: Collegium
    Subiect: Educaţie
    Subiect: Psihologia copilului. Pedologie. Pedopshihologie
    Subiect: Psihologie şcolară
    Subiect: Publicații digitizate
    Subiect: Bibliografie finalizare licență FSESSP - Psihologie
    Subiect: Bibliografie licență FSEFI - Kinetoterapie și Motricitate Specială
    Subiect: Bibliografie licență FSEFI - Biologie
    Subiect: Bibliografie licență FMT - Autovehicule Rutiere
    Subiect: Bibliografie licență FMT - Ingineria Transporturilor și a Traficului
    Subiect: Bibliografie licență FSESSP - Psihologie
    Subiect: Bibliografie licență FSESSP - Asistență Socială
    Subiect: Bibliografie master FSESSP - Consiliere Educațională
    Clasificare: 159.922.7
    Clasificare: 37.015.3
    Cota topografică: 159.9 / P 97
    Note conţinut (cuprins): Prefaţă. - p. 13.
    Note conţinut (cuprins): Obiectul şi importanţa psihologiei şcolare - Andrei Cosmovici. - p. 15.
    Note conţinut (cuprins): Cap. I: Repere psihogenetice. Caracterizarea vârstelor şcolare - Luminiţa Iacob. - p. 25.
    Note conţinut (cuprins): Cap. II: Personalitatea elevilor. Temperamentul şi caracterul - Ion Dafinoiu. - p. 53.
    Note conţinut (cuprins): Cap. III: Aptitudinile şi importanţa lor în activitatea şcolară - Bogdan Bălan. - p. 70.
    Note conţinut (cuprins): Cap. IV: Metode de cunoaştere a elevilor - Cornel Havârneanu. - p. 88.
    Note conţinut (cuprins): Cap. V: Devierile comportamentale şi combaterea lor - Tiberiu Rudică. - p. 105.
    Note conţinut (cuprins): Cap. VI: Învăţarea. Teorii ale învăţării - Andrei Cosmovici. - p. 121.
    Note conţinut (cuprins): Cap. VII: Procese fundamentale într-o învăţare elementară - Andrei Cosmovici. - p. 130
    Note conţinut (cuprins): Cap. VIII: Creativitatea şi cultivarea ei în şcoală - Andrei Cosmovici. - p. 147.
    Note conţinut (cuprins): Cap. IX: Gândirea. Dezvoltarea gândirii în procesul instructiv-educativ - Andrei Cosmovici. - p. 163.
    Note conţinut (cuprins): Cap. X: Comunicarea didactică - Luminiţa Iacob. - p. 181.
    Note conţinut (cuprins): Cap. XI: Aspecte motivaţionale ale învăţării în şcoală - Andrei Cosmovici. - p. 199.
    Note conţinut (cuprins): Cap. XII: Eşecul la învăţătură şi prevenirea lui - Tiberiu Rudică. - p. 213.
    Note conţinut (cuprins): Cap. XIII: Perspective psihosociale în educaţie - Adrian Neculau, Ştefan Boncu. - p. 229.
    Note conţinut (cuprins): Cap. XIV: Dimensiuni psihosociale ale activităţii profesorului - Adrian Neculau, Ştefan Boncu. - p. 255.
    Note conţinut (cuprins): Cap. XV: Perspectiva umanistă asupra educaţiei - Ovidiu Lungu, Luminiţa Iacob. - p. 277.
    Note conţinut (cuprins): Bibliografie. - p. 295.
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
163619
Împrumut Corp I
Împrumut - 15 zile
Carte tipărită
159.9 / P 97
1.Normal
La raft
0
163620
Împrumut Corp I
Împrumut - 15 zile
Carte tipărită
159.9 / P 97
1.Normal
La raft
0
163622
Împrumut Corp I
Împrumut - 15 zile
Carte tipărită
159.9 / P 97
1.Normal
La raft
0
163623
Împrumut Corp I
Împrumut - 15 zile
Carte tipărită
159.9 / P 97
1.Normal
La raft
0
166343
Sală de lectură corp I
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
159.9 / P 97
1.Normal
La raft
0
Multimedia
Cuprins - Psihologie şcolară / Andrei Cosmovici, 1998
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Psihologie şcolară / Andrei Cosmovici, 1998

Pentru a vizualiza acest conţinut este nevoie să vă autentificaţi.

Utilizaţi Intră în cont.

Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola