Biblioteca Universității din Pitești

  • Redactarea materialelor de relaţii publice
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Newsom, Doug
    Autor alternativ: Carrell, Bob
    Traducător: Ilin, Dana Ligia
    Responsabilitate: Doug Newsom ; Bob Carrell
    Editura: Polirom
    Locul publicării: Iaşi
    Anul Ediției: 2004
    ISBN: 973-681-448-3
    Descriere: 504 p.: il.; 24 cm.
    Note: Bibliogr. la p. 470
    Limba: Română
    Serie: Relaţii publice şi publicitate
    Serie: ollegium
    Subiect: Tehnica redacţională
    Subiect: Relaţii publice
    Subiect: Tehnoredactarea
    Clasificare: 659.4
    Cota topografică: 659 / N 56
    Note conţinut (cuprins): Partea întâi: Redactarea în relaţiile publice. Rolul şi responsabilitatea
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 1. Relaţiile publice şi autorul de texte. - p. 19
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 2. Responsabilitatea etică şi juridică a autorului de texte pentru relaţii publice. - p. 34
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 3. Persuasiunea. - p. 59
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 4. Autorul de texte pentru relaţii publice şi cercetarea. - p. 84
    Note conţinut (cuprins): Partea a doua. Principiile redactării de materiale
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 5. Scrisul care prezintă clar şi simplu lucrurile complicate: stil şi conţinut. - p. 109
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 6. Gramatica, ortografia şi punctuaţia. - p. 136
    Note conţinut (cuprins): Partea a treia. Redactarea de texte pentru categorii de public implicate
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 7. Memo-uri, e-mail-uri, scrisuri, rapoarte şi propuneri. - p. 161
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 8. Backgrounders şi pozition papers. - p. 184
    Note conţinut (cuprins): Partea a patra: Redactarea de texte pentru mass-media
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 9. Comunicatele pentru presa scrisă. - p. 201
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 10. Ştiri difuzate la radio şi televiziune. - p. 225
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 11. Features pentru tipar şi pentru difuzare prin radio sau televiziune. - p. 245
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 12. Principiile de design al mesajului. - p. 264
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 13. Redactarea mesajelor publicitare. - p. 283
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 14. Redactarea de texte pentru site-uri Web. - p. 313
    Note conţinut (cuprins): Partea a cincea: Tehnici de redactare pentru media combinate
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 15. Redactarea materialelor pentru campanii şi dosarele de presă pentru media. - p. 333
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 16. Discursurile şi alte tipuri de prezentare. - p. 371
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 17. Buletinele informative. - p. 399
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 18. Broşurile. - p. 416
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 19. Revistele şi rapoartele anuale. - p. 435
    Note conţinut (cuprins): Capitolul 20. Comunicarea de criză. - p. 458
    Note conţinut (cuprins): Anexe
    Note conţinut (cuprins): Anexa A: Formele de llzibilitate. - p. 473
    Note conţinut (cuprins): Anexa B: Ajustarea textului. - p. 478
    Note conţinut (cuprins): Anexa C. Norme care trebuie să fie respectate. - p. 482
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
196642
Sală de lectură corp I
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
659 / N 56
1.Normal
La raft
0
196643
Sală de lectură corp I
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
659 / N 56
1.Normal
La raft
0
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola