UNSTPB - Biblioteca Centrului Universitar Pitești

  • Strategii didactice interactive : Repere teoretice şi practice
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Oprea, Crenguţa-Lăcrămioara
    Editor: Dumitru, Dan
    Selectator/Antologator/Redactor: Ţurcaşiu, Corneliu
    Altele: Lupu, Cati-Narcizia
    Copertator: Drăgulelei-Dumitru, Elena
    Responsabilitate: Lect. univ. dr. Crenguţa-Lăcrămioara Oprea
    Editura: Editura Didactică şi Pedagogică
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2008
    ISBN: 978-973-30-2090-5
    Ediţie: Ediţia a III-a revăzută şi adăugită
    Descriere: 316 p.; 20 cm.
    Note: Bibliogr. la p. 304-316
    Limba: Română
    Serie: Idei pedagogice contemporane
    Subiect: Educaţie. Învăţământ
    Subiect: Metode de predare şi instruire
    Subiect: Aprecierea şi controlul progreselor elevilor
    Subiect: Publicații digitizate
    Subiect: Bibliografie finalizare licență FSESSP - Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar
    Subiect: Bibliografie licență FMT - Autovehicule Rutiere
    Subiect: Bibliografie master FSEFI - Activități motrice curriculare și extracurriculare
    Clasificare: 371.26
    Clasificare: 371.3
    Cota topografică: 37 / O-64
    Note conţinut (cuprins): Cuvânt înainte. - p. 7.
    Note conţinut (cuprins): Cap. I: Strategii didactice interactive în contextul pedagogiei moderniste şi postmodernisme. - p. 23. Conceptul de strategie didactică interactivă. - p. 23. Etapele elaborării unei strategii didactice eficiente. - p. 36. Relaţia dintre strategiile didactice şi celelalte componente ale procesului de învăţământ. - p. 37. Rolul, locul şi funcţiile strategiilor didactice interactive în activitatea instructiv - educativă. - p. 49. Criterii de apreciere a eficacităţii şi eficienţei unei strategii didactice. - p. 51. Varietatea strategiilor de predare - învăţare - evaluare. - p. 52. Relaţia dintre strategiile didactice şi stilurile de învăţare ale elevilor. - p. 65. Relaţia dintre strategiile didactice şi determinările (preferinţele) cerebrale ale subiecţilor învăţării. - p. 71. Stimularea inteligenţelor multiple prin strategii didactice interactive. - p. 72. Teoria constructivistă în educaţie şi strategiile didactice interactive. - p. 99. Tendinţe de diversificare a strategiilor didactice interactive în şcoala modernistă şi postmodernistă. - p. 109.
    Note conţinut (cuprins): Cap. II: Sociogeneza cunoaşterii transpusă în strategii didactice interactive. - p. 120. Momente în dezvoltarea teoriilor cunoaşterii. - p. 120. De la constructivismul cognitiv-individual la constructivismul cognitiv social-interactiv. - p. 123. Studiul cognitivului din perspectiva interactivă a construirii sociale; condiţiile generatoare de progres cognitiv. - p. 129. Strategii didactice interactive de provocare şi susţinere a conflictului sociocognitiv în clasă, ca sursă de progres cognitiv. - p. 132. Corelaţia teoriei psihogenetice cu cea sociogenetică. Extensii în practica educativă din perspectivă postmodernistă. - p. 139.
    Note conţinut (cuprins): Cap. III: Rolul strategiilor didactice interactive în procesele de predare şi învăţare în şcoală. - p. 146. Strategii didactice interactive bazate pe învăţarea prin colaborare şi cooperare. - p. 146. Strategii didactice de învăţare interactiv-creativă. Ce este învăţarea interactiv-creativă? - p. 159. Exemple de metode şi tehnici interactive intra şi inter-grupale, componente esenţiale ale strategiilor interactive. - p. 188.
    Note conţinut (cuprins): Cap. IV: De la strategii interactive de predare/învăţare la strategii interactive de evaluare. - p. 232. Importanţa şi funcţiile evaluării în stimularea activismului în învăţarea şi în dezvoltarea capacităţii de autoevaluare la elevi şi studenţi. - p. 232. Operaţiile şi etapele evaluării. - p. 238. Funcţiile evaluării. - p. 241. Strategii interactive de evaluare. - p. 243. Valenţele formativ-educative ale metodelor complementare de evaluare din perspectiva interactivităţii de grup. - p. 255. Condiţiile unei strategii de evaluare eficiente. - p. 287.
    Note conţinut (cuprins): Anexa 1. - p. 297.
    Note conţinut (cuprins): Anexa. - p. 2.
    Note conţinut (cuprins): Postfaţă. - p. 302.
    Note conţinut (cuprins): Bibliografie. - p. 304.
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
204290
Sală de lectură corp B
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
37 / O-64
1.Normal
La raft
0
204291
Sală de lectură corp I
Consultare la sala de lectură
Carte tipărită
37 / O-64
1.Normal
La raft
0
Multimedia
Cuprins - Strategii didactice interactive / Crenguţa-Lăcrămioara Oprea, 2008
1  
zoom out 100% zoom in
Caută previous search next search
Strategii didactice interactive / Crenguţa-Lăcrămioara Oprea, 2008

Pentru a vizualiza acest conţinut este nevoie să vă autentificaţi.

Utilizaţi Intră în cont.

Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola