Biblioteca Universității din Pitești

Inginerie economică

Subiect Tematic: Inginerie economică
Lucrări: 175 lucrari in 239 publicatii in 3 limbi
Revista de Management şi Inginerie Economică : 2014 = Review of Management and Economic Engineering de: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca (Text tipărit)
Abordări teoretice privind relaţia stat naţional - corporaţie multinaţională de: Golea, Valentina; Ionescu, Mihaela, economist; Niculescu, Nicoleta; Leuştean, Beatrice (Text tipărit)
Revista de Management şi Inginerie Economică : 2021/Nr. 1 = Review of Management and Economic Engineering de: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca (Text tipărit)
Revista de Management şi Inginerie Economică : 2021/Nr. 4 = Review of Management and Economic Engineering de: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca (Text tipărit)
Abilităţi de comunicare în afaceri de: Secară, Carmen (Text tipărit)
Revista de Management şi Inginerie Economică : 2021 = Review of Management and Economic Engineering de: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca (Text tipărit)
Revista de Management şi Inginerie Economică : 2021/Nr. 3 = Review of Management and Economic Engineering de: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca (Text tipărit)
Revista de Management şi Inginerie Economică : 2022/Nr. 2 = Review of Management and Economic Engineering de: Asociaţia Managerilor şi Inginerilor Economişti din România Cluj-Napoca (Text tipărit)
Subiecte
Contribuţiile economiei Matematică Economie Management Uniunea Europeană Calitate Turism Comerţ Industria textilă Întreprinderi mici şi mijlocii Modele de optimizare Cultură Planificare Globalizare Electricitate Informaţie Metodologia cercetării Managementul calităţii Tehnologii informaţionale Poluare Inginerie mecanică Organizaţie Competitivitate Comunicare nonverbală Conducere. Autoritate, directorat. Practici şi metode de conducere Costuri Resurse umane Criză economică Criză economico-financiară Cultură organizaţională Decizii manageriale Dezvoltare durabilă Ştiinţe economice Investiţii Management strategic Tehnologie Exploatări miniere Risc Inovaţii Piaţa muncii Negociere Securitatea informaţiei Manageri Management financiar Modele economice-matematice Motivarea pesonalului Piaţa forţei de muncă Multiculturalism Reţele neuronale Fiscalitate Politică fiscală Reformă fiscală Şomaj Comunicare în afaceri Comunicare verbală Industrie agroalimentară Leadership Strategie Optimizare Organizaţii sociale Carieră profesională Schimbare climatică Organizaţii neguvernamentale Industria minieră Condiţii de muncă Inginerie economică Definirea funcţiilor Niveluri de funcţii Tipuri de funcţii Paradigma eclectică Teoria instituţională Teoria neoclasică Teoria neoinstituţională Funcţionar public Achiziţii publice verzi Selecţia cazanelor Selecţia electropompelor Parametri algoritmului Procese de afaceri Analiza capitalului Analiza contrafacerii în Congo Brazaville Analiza SWOT Arhitectura mărcilor Sistem de clasificare Strategia de marcă Activitatea de management Contractul asigurării Managementul impozitului Managementul taxelor Alocarea capitalului Politica industriei Conceptul de calitate Motivaţie Comunicare organizaţională Analiza diferenţelor culturale regionale Inventarierea determinanţilor culturali Cercetări de marketing cultural Marketing cultural Antreprenorii Conduita faţă de distribuitori Scopul codului Piaţă unica europeană Dividente politice Ipoteza semnalizării (Teoria semnalului) Teoria reziduală a dividendului Comunicarea Evaluarea de risc de mediu Evaluarea de risc ecologic Conflicte constructive Stiluri de personalitate şi inteligenţă Criză Globalizare economică Criză financiară Aplicaţii economice ale fractalilor Întreprinderea fractală Structura organizatorică a întreprinderii fractale Abilităţi de comunicare Abilităţi de conducere Conceptul "edutainment" Energie Costul calităţii Sisteme de calitate mature Analiza costurilor Costul de decizie Costul de oportunitate Metoda Target-Costing Minierele companiei Crizele monetar-financiare Structuri economico-sociale Tipologii operaţionale Condiţii de risc Factorii de influenţă ai deciziei de investiţii Investiţii în distribuţia de mărfuri Climat social Salariu Agregate folosind algoritmi evolutivi Loturi optime Informaţiile către angajaţi Informaţiile organizaţiei Informaţiile organizaţiei către angajaţii din Nigeria Fonduri europene Joc organizaţional Eşantionarea aleatoare Eşantionarea nealeatoare Responsabilitate socială corporatistă Conceptul kanban în ocuparea forţei de muncă Leasing-ul forţei de muncă Cultura antreprenorială Managementul proactiv Exprimarea potenţialului uman Indicatorii resurselor de muncă Indicatorii resurselor umane Filozofia riscului Evaluarea potenţialului concurenţial Interzicerea costurilor externe Moduri de transport Analiza cluster Probleme strategice Balanţe fiscale Cerere agregată Industria prelucrătoare Investiţii de capital străine Potenţialul de export Naţionalism economic Impactul social Beneficii publice Propuneri de politică publică Corporaţiile multinaţionale Economia naţională Influenţa corporaţiilor multinaţionale Beneficiile ingineriei Ingineria valorii Efectele crizei financiare Norme BNR privin dacordarea de credite Îmbunătăţirea normei Procesul de îmbunătăţire a normei Analiza TCO Analiza cererii turistice Analiza ofertei turistice Analiza terenului de studiu Design-ul cercetării Leadership-ul Coping activ Coping pasiv Managementul în era globalizării Rolul managementului Managementul calităţii virtual Proces de producţie virtual Proiectarea de Modele Proces Orientate spre Calitate Planificarea Managementul contabilizării Regie proprie de ridicare a unei clădiri Epoca globalizării Comunicarea în ingineria economică Managementul în ingineria economică Globalizare financiară Impactul climatic direct Impactul indirect al schimbării mediului Management turistic Mobilitatea organizată a funcţionarilor publici Cultura organizaţiilor suedeze Valorile şi pregătirea managerilor suedezi Atemporalitate Timp economic Timp istoric Evoluţia marketingului Întreprinderea românească Politici active Politici de piaţa muncii Politici pasive Costul fiscal al crizei Sistemul financiar în timpul crizei Colectarea fondurilor pentru activităţile sociale ale organizaţiei Marketingul organizaţiei sociale Sectorul non-profit Reorganizare Auditul public intern Plan strategic Planul de audit public intern Staţiune montană Preţul psihologic Activităţi financiar-contabile Alianţe strategice internaţionale Procesul inter-organizaţional Raţionalitate strategică Acordurile inter-firme Alianţe strategice Franciza Coca Franciza DrPepper cu BaB Franciza industrială internaţională Sisteme MLM Măsuri de anti-criză Reacţii fiscale internaţionale Reacţii fiscale naţionale Dimensiunii globale Repere politice Planul de marketing Clustere competitive Rolul tehnologiei Monetar fiscal Dezvoltarea industriei navale Elementele arborilor decizionali Diviziunea modernă a muncii Sisteme de muncă Competenţă esenţială Obiectivele turismului Strategia de diferenţiere Competitivitate în turism Creşterea competitivităţii în turism Strategia concentrată Strategia globală Sfera erp-urilor din organizaţiile româneşti Sisteme informatice integrate Sarcini sociale Cost direct Cost indirect Cultura românească la PiLON Demersul antreprenorial Politici Clienţi Surse de informaţii Sisteme de inteligenţă artificială Sisteme flexibile de fabricaţie Metode descriptive Teste statistice Diversificare concentrică Alocarea resurselor Programarea resurselor Uniformizarea consumului de resurse Protejarea mediului Optimizarea producţiei Reţele neuronale artificiale Prognoze financiare Teoria haosului Articole digitizate
Vă rugăm să schimbaţi parola