Chestionar
|
LDR | 00074nx j2200049 | |
---|---|---|
001 | 117365 | |
250 | $a Chestionar | |
901 | $a a $b a |
Lucrări:
21 lucrari in 21 publicatii in 3 limbi
An Objective look at object control instances in Romanian subjunctive complements
de:
Cotfas, Maria Aurelia
(Text tipărit)
Webwatcher
de:
Stannard, Russell
(Text tipărit)
Ten questions on the phonology of English as an international language
de:
Keys , Kevin; Walker , Robin
(Text tipărit)
The Extra letter : a report on the LANGSCAPE 1 questionnaire
de:
Peters , Pam
(Text tipărit)
Dealing with discipline (2)
de:
Prodromou, Luke; Clandfield , Lindsay
(Text tipărit)
Dificultăţi ale învăţării limbii române. Rezultatele unui sondaj aplicat în anul universitar 2017-2018 la Universitatea din Bucureşti
de:
Focşineanu, Alina-Georgiana
(Text tipărit)
Langscape 6 : Surveying contemporary English usage
de:
Peters , Pam
(Text tipărit)
L' Évaluation du séminaire de français sur objectifs spécifiques par des questionnaires adressés aux étudiants
de:
Forna, Adina-Irina; Măluţan, Cristina Ana
(Text tipărit)
Food for thought
de:
Neill , Jane
(Text tipărit)
China English, at home and in the world
de:
Xiao Qiong , Hu
(Text tipărit)
Subiecte
Stres ocupaţional
Utilizarea computerului
Educaţie
Activitate extraşcolară
Anchetă prin focus- grup
Agendă
Teritoriu de învăţare
Biblioteca Naţională a României
Stres profesional
Complement
Limba franceză
Limba engleză
Motivare
Gramatica limbii române
Conflictul interpersonal
Cercetare
Învăţarea limbii române
Biblioteconomie
Fiabilitate
Învăţarea limbilor străine
Jocul de rol
Implicarea empatiei emoţionale în stiluri conflictuale
Dificultăţi
Engleză chineză
Studenţi străini
Motivaţie
Răspuns
Utilizarea englezei contemporane
Limba română
Satisfacţia utilizatorilor
Chestionar
Limbaj juridic
Evaluare didactică
Rol formator
Alimente sănătoase
Raport
Surse de stres
Abordarea unei discipline
Inteligenţă emoţională
Fonologia limbii engleze
Factori sociali și motivaționali
Trăsături de personalitate