- Marketing : Manual universitar destinat pregătirii studenţilor de la Învăţământul cu Frecvenţă Redusă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Popescu, Marian, prof. management Autor alternativ: Popescu, Emilia Autor alternativ: Popescu, Elena Daniela Altele: Meghişan, Gheorghe Altele: Diaconu, Mihaela (1966- ) Responsabilitate: Dr. Marian Popescu, dr. Emilia Popescu, dr. Elena Daniela Popescu Editura: Editura Universităţii din Piteşti Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 2010 ISBN: 978-606-560-054-6 Descriere: 128 p.; 24 cm Limba: Română Subiect: Marketing Subiect: Curs universitar Subiect: Publicații digitizate Subiect: Publicații EUP Subiect: Cursuri universitare IFR Clasificare: 339.138(075.8) Clasificare: 658.8 Cota topografică: 339 / P 81
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
229556
|
Sală de lectură corp I
|
Consultare la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339 / P 81
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Marketing / Marian Popescu, 2010
Pentru a vizualiza acest conţinut este nevoie să vă autentificaţi.
Utilizaţi Intră în cont.
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică